سری جدید تلویزیون‌های LCD و LED
مهاجر غربت.(اجتماعی.فرهنگی.علمی
این وبلاگ سعی بر این دارد که تمامی اطلاعات اجتماعی.فرهنگی. وعلمی روز را ارائه دهد

سری جدید تلویزیون‌های LCD و LED

26-01

این شرکت که در سال‌های اخیر به خاطر تولید تلویزیون‌های پلاسما در بازارهای جهانی شناخته می‌شد و بیشترین سهم بازار را از این نظر داشت، حالا سعی دارد سهم بیشتری از بازار تلویزیون‌های LCD و LED را هم در اختیار بگیرد.
به این ترتیب این شرکت قصد دارد در سال میلادی جدید ۱۴ مدل جدید از تلویزیون‌های LCD و ۵ مدل جدید از تلویزیون‌های LED خودش را روانه بازار جهانی کند. «پاول رید» مدیر گروه لوازم مصرفی شرکت Panasonic در این مورد می‌گوید: «معرفی این مدل‌های جدید توازن و تعادل بیشتری را به چرخه عرضه و تقاضای این شرکت می‌دهد. شرکت ما همیشه به نیاز و سلیقه کاربرانش توجه کرده است. درست به همین دلیل هم حالا با گسترش تولید تلویزیون‌های Viera LCD و معرفی سری تلویزیون‌های LCD LED انتخاب‌های بیشتری را نصیب کاربران و خریداران محصولاتمان می‌کند. Panasonic همیشه به توسعه تکنولوژی‌های جدید و به کار بردن آنها فکر کرده است. درست به همین دلیل هم ما به فکر طراحی و تولید تلویزیون‌های سه بعدی افتاده‌ایم. البته باید بگویم که تا حالا هیچ برنامه‌ای برای عرضه تلویزیون‌های سه بعدی در فرمت‌های دیگر نداریم.
به این ترتیب این شرکت پنج تلویزیون LED با وضوح تصویر full HD را در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه می‌کند.
این تلویزیون‌ها با مدل‌های TH-L42D25A، TH-L37D25A ،TH-L32D25A، TH-42D20A و TH-L32D20A به بازار عرضه خواهند شد. سه مدل اول در ماه ژوئن و به ترتیب با قیمت‌های ۲۴۹۹، ۱۹۹۹ و ۱۶۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شوند و دو مدل آخر هم در ماه سپتامبر آینده روانه بازار می‌شوند. این در حالی است که قیمت این دو مدل آخر هنوز اعلام و منتشر نشده است.
این شرکت همچنین تلویزیون‌های LCD جدیدش را با مدل‌هایی متغیر از ۳۲ تا ۳۷ اینچ با قیمت حداقل ۸۹۹ دلار و حداکثر ۱۳۹۹ دلار، تا پایان سال ۲۰۱۰ روانه بازار می‌کند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط ذبیح الله جعفری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: